Strona 1 z 1

Elektroniczny obieg dokumentów

: 28 lis 2019, 9:36
autor: JobMaster
Staram się nadążać za nowościami w funkcjonowaniu firmy, ale czasami okazuje się, że coś jest dla mnie kompletną nowością. Tak było z elektronicznym obiegiem dokumentów. Poczytałam na stronie https://primesoft.pl/pl/elektroniczny-obieg-dokumentow, że już nie ma potrzeby trzymania dokumentów w formie papierowej, że wszystko znajduje się na dysku, jest większa kontrola nad obiegiem dokumentacji. Dla mnie to świetne rozwiązanie.

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

: 29 maja 2020, 22:53
autor: flisa
Wszystko fajnie, ale jeśli decydujecie się na udostępnianie dokumentów poza firmę, to warto rozważyć system Virtual Data Room, dzięki któremu można robić to w bezpieczny sposób. Tutaj https://fordata.pl sobie zerknijcie i poczytajcie na ten temat. Można się tam sporo dowiedzieć i na tej podstawie podjąć właściwą decyzję.

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

: 04 cze 2020, 20:53
autor: Katerina25
Z tym Virtual Data Room to super opcja faktycznie. Po polsku mówi się na to wirtualne pokoje danych i wydaje mi się, że ta branża tak na prawdę dopiero się rozwija. Warto zainteresować się tematem, zwłaszcza jeśli mamy do przeprowadzenia fuzję spółki, albo badanie due diligence.

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

: 09 paź 2021, 18:30
autor: Łojek
Na dzień dzisiejszy ja uważam, ze jest to dokonałem rozwiązanie i właśnie dlatego ja również staram się wdrożyć w najbliższym czasie u siebie elektroniczny obieg dokumentów. Bardzo mnie do tego przekonało przeczytanie wpisu http://www.wlasna-firma.pl/elektroniczn ... -korzysci/ gdzie właśnie ciekawie o tym systemie napisano.

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

: 12 wrz 2024, 10:02
autor: Ksenia
W dzisiejszych czasach jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie wydajności w firmie jest korzystanie z narzędzi, które ułatwiają i usprawniają pracę - jak elektroniczny obieg dokumentów. Jeśli jeszcze tego nie znasz, warto zapoznać się z artykułem na stronie https://www.logito.pl/blog/poznaj-nieoc ... mentow,670 gdzie przedstawiono najważniejsze atuty tego typu rozwiązania. Od siebie dodam tylko tyle, że tradycyjny obieg dokumentów, choć może wydawać się prostszy, w rzeczywistości często prowadzi do niepotrzebnych ograniczeń, przestojów i błędów, które mogą kosztować firmę cenny czas i pieniądze, a EOD automatyzuje wszystkie procesy związane z przekazywaniem dokumentów i ich późniejszą archiwizacją.