Strona 1 z 1

Jak zatrzymać klienta?

: 06 lip 2021, 1:42
autor: Bernadeta73
Hej kochani. Dopiero od niedawna prowadzę własną działalność, ale nie idzie mi najgorzej. Mimo wszystko zastanawiam się, jak mogłabym zatrzymać klientów, których już udało mi się zdobyć. Doszłam do wniosku, że ciekawym rozwiązaniem byłyby karty rabatowe. Co o tym sądzicie? Macie karty lojalnościowe dla swoich stałych klientów?

Re: Jak zatrzymać klienta?

: 14 cze 2024, 23:24
autor: wienio
Świetna myśl:) Program lojalnościowy w postaci karty rabatowej lub w innej formie, to naprawdę skuteczne narzędzie wsparcia sprzedaży, bardzo pomocne w utrzymaniu długotrwałych, pozytywnych relacji z klientami. Przeczytaj poradnik zamieszczony na stronie https://marketingbiznes.pl/biznes/pozna ... nosciowych a dowiesz się jakie jaszcze korzyści płyną z wdrażania takich programów. Nie tylko będziesz miała spore grono stałych klientów ale też sprawnie pozyskasz nowych. Zbudujesz również pozytywny wizerunek marki i lepiej będziesz mogła poznać preferencje zakupowe odbiorców.

Re: Jak zatrzymać klienta?

: 25 cze 2024, 14:01
autor: Loczek
Monitorowanie limitów sprzedaży wysyłkowej pozwala unikać ryzyka prawno-podatkowego w handlu międzynarodowym. Zgodnie z treścią artykułu na https://biznes2biznes.com/?strona=b2b-i ... =0&id=3896 i przedsiębiorcy powinni wykorzystywać dedykowane narzędzia do analizy danych sprzedażowych, co umożliwia terminowe reagowanie na zbliżanie się do progu limitów i odpowiednie planowanie działań.

Re: Jak zatrzymać klienta?

: 17 sie 2024, 11:16
autor: Kokoszek
Limit dochodów dla działalności nierejestrowanej stanowi istotne kryterium, od którego zależy, czy konieczne jest zarejestrowanie działalności gospodarczej. Szczegóły dotyczące maksymalnych kwot wolnych od obowiązku rejestracji są dostępne na stronie https://www.eoborniki.pl/informacje/gos ... wanej.html. Przekroczenie tego progu oznacza konieczność zmierzenia się z dodatkowymi obowiązkami administracyjnymi i podatkowymi.