Jak zatrzymać klienta?

Wszystko o Twojej firmie. Jak założyć swój biznes, od czego zacząć, gdzie szukać wskazówek?
Awatar użytkownika
Bernadeta73
Posty: 1
Rejestracja: 25 mar 2021, 23:45

Jak zatrzymać klienta?

Post autor: Bernadeta73 »

Hej kochani. Dopiero od niedawna prowadzę własną działalność, ale nie idzie mi najgorzej. Mimo wszystko zastanawiam się, jak mogłabym zatrzymać klientów, których już udało mi się zdobyć. Doszłam do wniosku, że ciekawym rozwiązaniem byłyby karty rabatowe. Co o tym sądzicie? Macie karty lojalnościowe dla swoich stałych klientów?
wienio

Re: Jak zatrzymać klienta?

Post autor: wienio »

Świetna myśl:) Program lojalnościowy w postaci karty rabatowej lub w innej formie, to naprawdę skuteczne narzędzie wsparcia sprzedaży, bardzo pomocne w utrzymaniu długotrwałych, pozytywnych relacji z klientami. Przeczytaj poradnik zamieszczony na stronie https://marketingbiznes.pl/biznes/pozna ... nosciowych a dowiesz się jakie jaszcze korzyści płyną z wdrażania takich programów. Nie tylko będziesz miała spore grono stałych klientów ale też sprawnie pozyskasz nowych. Zbudujesz również pozytywny wizerunek marki i lepiej będziesz mogła poznać preferencje zakupowe odbiorców.
Loczek

Re: Jak zatrzymać klienta?

Post autor: Loczek »

Monitorowanie limitów sprzedaży wysyłkowej pozwala unikać ryzyka prawno-podatkowego w handlu międzynarodowym. Zgodnie z treścią artykułu na https://biznes2biznes.com/?strona=b2b-i ... =0&id=3896 i przedsiębiorcy powinni wykorzystywać dedykowane narzędzia do analizy danych sprzedażowych, co umożliwia terminowe reagowanie na zbliżanie się do progu limitów i odpowiednie planowanie działań.
ODPOWIEDZ