Czy w marketingu mają znaczenie perfumy?

Każda firma potrzebuje do funkcjonowania dobrego marketingu. Reklama, media społecznościowe, pozycjonowanie.
Awatar użytkownika
Wiktors
Posty: 43
Rejestracja: 29 paź 2019, 11:17

Re: Czy w marketingu mają znaczenie perfumy?

Post autor: Wiktors »

Oczywiście, że ma znaczenie...
Sam sobie zadaj pytanie, jak wchodzi ktoś spocony i chce Ci cos sprzedać, to czy w ogóle masz chęć z nim gadać, a jak wchodzi ktoś kto pachnie elegancko np perfumami typu perfumy signorina ( https://perfumetki.pl/perfumy-markowe/3 ... orina.html ) - akurat ten zapach lubię, wiec go podam jako przykład, to jaka jest różnica w chęci rozmowy?
Wiadomo, że do tego sprzedawca i tak musi mieć gadane, ale jednak detale robią różnice!
Władca mimiki.
Awatar użytkownika
revelka
Posty: 93
Rejestracja: 11 cze 2019, 17:56

Re: Czy w marketingu mają znaczenie perfumy?

Post autor: revelka »

No oczywiscie, ze tak. Ja korzystam wlasnie z takiej formy marketingu, wspolpracuje z agencja http://marketingsensoryczny.com.pl/ maja duze doswiadczenie w prowadzeniu kampanii w oparciu o doznania zmyslowe klientow, zapach ma bardzo duze znaczenie :) czesto dzieki temu udaje sie nam zbudowac pozytywne skojarzenie z danym produktem
Awatar użytkownika
Olina
Posty: 131
Rejestracja: 13 sty 2019, 15:07

Re: Czy w marketingu mają znaczenie perfumy?

Post autor: Olina »

Myślę, że zapach ma znaczenie, ale nie może być bardzo silny, bo druga osoba może się zrazić. Może spróbuj wybrać jakiś flakonik Versace z tej strony https://www.perfumesco.pl/marka/versace . Właśnie sama próbuję się na jakiś zdecydować, ale nie potrafię. Nie przepadam za perfumami, które mają silne aromaty. Wolę takie delikatne i zmysłowe, które tylko podkreślą mój charakter.
Awatar użytkownika
xap
Posty: 92
Rejestracja: 15 cze 2019, 22:46

Re: Czy w marketingu mają znaczenie perfumy?

Post autor: xap »

W salonach z odzieżą bardzo często jest to wykorzystywane. Przynajmniej w znanych sieciówkach. Na pewno nie w każdej branży znajdzie zastosowanie. Sklep możesz reklamować na inne sposoby. Np. na rynku lokalnym zamawiać coś z takich wydruków https://www.diamond-druk.pl/
Awatar użytkownika
MaLvInKa
Posty: 1
Rejestracja: 04 kwie 2020, 15:55

Re: Czy w marketingu mają znaczenie perfumy?

Post autor: MaLvInKa »

Wydaje mi się, że taki zapach nie powinien być nachalny bo zawsze jest ryzyko, że nie trafimy w czyjeś gusta... Sama w takich sytuacjach używam lekkich, świeżych zapachów. A przy okazji - gdzie kupujecie perfumy? W sklepach stacjonarnych strasznie zdzierają :( Znalazłam serwis na którym można kupić taniej: http://oplacalnie.pl/forum/flaconi i zastanawiam się czy warto zamówić.
Awatar użytkownika
Kachna
Posty: 610
Rejestracja: 08 maja 2019, 18:05

Re: Czy w marketingu mają znaczenie perfumy?

Post autor: Kachna »

A skoro już o perfumach mowa, to czy zdarza się Wam czasami kupować perfumy lane? Ja widziałam ostatnio takie na stronie internetowej https://francuskieperfumy.pl/perfumy-da ... uskie-lane. Czy warto zamówić sobie taki perfum? Czy takie zapachy są trwałe?
Wagju

Re: Czy w marketingu mają znaczenie perfumy?

Post autor: Wagju »

Skuteczna promocja w sieci oraz zarządzanie biznesem mogą znacząco poprawić wyniki firmy. Agencja i marketing szeptany to sprawdzona droga do sukcesu – https://warsawmediahouse.pl/.
ODPOWIEDZ