Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
Tematy związane z pracą, zatrudnieniem, szukaniem ofert.
- Bartosz
- Posty: 6
- Rejestracja: 26 mar 2019, 13:36
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
Na stronie jest kilka podpowiedzi:
http://www.e-konferencje.pl/artykul/pre ... erte/2845/
Polecam oprócz wspomnianej lokalizacji patrzeć sie na koszta. Dobrze jest w tym przypadku poprosić o wzór umowy najmu, który powinien być uważnie przeanalizowany zwłaszcza pod kątem tak zwanych kosztów ukrytych. Oprócz samego czynszu, wynajmujący może od nas również wymagać uiszczenia należności z tytułu między innymi:
opłat licznikowych (woda, elektryczność itd.);
opłat komunalnych (wywóz śmieci, sprzątanie);
opłat za media (przede wszystkim internet);
innych opłat, które nie wchodzą w skład czynszu.
http://www.e-konferencje.pl/artykul/pre ... erte/2845/
Polecam oprócz wspomnianej lokalizacji patrzeć sie na koszta. Dobrze jest w tym przypadku poprosić o wzór umowy najmu, który powinien być uważnie przeanalizowany zwłaszcza pod kątem tak zwanych kosztów ukrytych. Oprócz samego czynszu, wynajmujący może od nas również wymagać uiszczenia należności z tytułu między innymi:
opłat licznikowych (woda, elektryczność itd.);
opłat komunalnych (wywóz śmieci, sprzątanie);
opłat za media (przede wszystkim internet);
innych opłat, które nie wchodzą w skład czynszu.
- miszol
- Posty: 380
- Rejestracja: 01 mar 2019, 15:51
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
Niestety wynajęcie biura jest mało opłacalne. Lepiej rozważyć zakup jakiegoś lokalu, wyremontowanie go i dopiero wtedy rozpoczęcie działalności. Postawcie przede wszystkim na funkcjonalność takiego miejsca i ponadczasowy design. Myślę, że tutaj idealnie sprawdzą się propozycje firmy https://lssystems.pl/ która oferuje szklane systemy ścian.
- zenka
- Posty: 26
- Rejestracja: 29 paź 2019, 20:44
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
We Wrocławiu jest kilka dostępnych biur, o różnej powierzchni https://visionoffices.pl/powierzchnie-biurowe/ . Fajna lokalizacja, dzielnica biznesowa, mega nowoczesny budynek, parking, wszędzie blisko no i możliwość dowolnego urządzenia biura, pod siebie
bezpiecznik półprzewodnikowy
bezpiecznik półprzewodnikowy
- promyk
- Posty: 26
- Rejestracja: 10 kwie 2020, 13:52
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
O jednej rzeczy się zapomina, a jest ona tak naprawdę kluczowa, jeśli chodzi oczywiście o najem biura dla firmy. Otóż musimy wiedzieć, czy to my odpowiadamy za konserwację klimatyzacji, kiedy jest montowana, czy może wynajmujący. Zarówno my, jak i on sam, możemy wynająć taką http://hvacengineering.pl/ firmę, która się tym może zająć, ale chodzi o to, kto ma te koszty ponosić.
- zimka
- Posty: 257
- Rejestracja: 26 mar 2019, 1:25
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
Wynajem biura to ważna sprawa. Ważna jest lokalizacja, wielkość i aranżacja oczywiście. A jak już się takie biuro prowadzi to jeszcze warto pomyśleć o profesjonalnym sprzątaniu. W Krakowie jest firma https://www.clearexpress.pl/office.html godna polecenia. Z doświadczeniem, indywidualnym podejściem, fajnym zespołem ludzi. Działają na terenie Krakowa i okolic.
- Loko009
- Posty: 84
- Rejestracja: 19 maja 2020, 8:32
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
Upewnij się, że biuro jest odpowiednio ocieplone. Mój przyjaciel miał taki kłopot - po wynajęciu powierzchni biurowej okazało się,że przestrzeń byla całkowicie nieocieplona. Spowodowało to masę kłopotów później i konieczność szybkiego docieplenia. W kwestii produktów ociepleniowych to najlepszym dosawcą jesst http://justyr.com.pl/ - polecam Wam bardzo.
- falkowska
- Posty: 83
- Rejestracja: 28 lip 2019, 21:15
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
Myślę że o wiele bardziej się opłaca coworking https://www.cospot.pl/ bo korzystasz z powierzchni biurowej płacąc tylko za biurko a nie za całe pomieszczenie czy budynek biurowy, a to bardzo dobre rozwiązanie dla start' upów czy rozwijających się firm
- nixon
- Posty: 19
- Rejestracja: 24 mar 2020, 13:13
- Kontakt:
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
Mi też chodzi po głowie jak założyć firmę w dużym mieście i nie płacić wysokiego czynszu za wynajęcie lokalu.
- lewis
- Posty: 14
- Rejestracja: 24 kwie 2020, 13:43
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
Biuro musi być dostosowane do potrzeb Twojej firmy. U mnie początkowo postawiliśmy na open space, ale to nie było dobre rozwiązanie. Zbyt duży hałas! Teraz zamontowaliśmy ażurowe ścianki i zrobiło się bardziej kameralnie. Polecam wam to rozwiązanie.
pls m
pls m
- lewis
- Posty: 14
- Rejestracja: 24 kwie 2020, 13:43
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
Wybór odpowiedniego biura jest ważne z punktu widzenia komfortu pracowników oraz potencjalnych klientów lub kontrahentów. To troszkę taka wizytówka. Jak zwiększyć wydajność pracy? No właśnie, dzięki dobrze zaprojektowanemu miejscu, w którym ty i pracownicy będziecie spędzać czas.
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
Post autor: gezuro »
Ja mam taki plus, że nie muszę nic wynajmować, bo posiadam własnościowe biuro niedawno ruszyliśmy z biznesem i czuję mały niesmak jak patrzę na aktualny wystrój i meble, które mamy. Czytałem artykuł http://www.enieruchomosci.pl/artykuly/b ... _shui.html by co nie co dowiedzieć się w jaki sposób warto urządzić tak żeby było dobrze, jak poustawiać meble i czym kierować się przy wyborze... coś tam do głowy wpadło zobaczymy jakie efekty będą w praktyce
- tuczynka
- Posty: 147
- Rejestracja: 17 maja 2019, 22:39
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
Moim zdaniem zarówno lokalizacja jak i wyposażenie ma ogromne znaczenie. Z jednej strony musisz mieć swobodny dojazd do firmy. Jeżeli w przyszłości planujesz gościć klientów, to warto zadbać o tą kwestię. Oczywiście wyposażenie, a także systemy ułatwiające życie, jak na przykład wentylacja to kwestia obowiązkowa. W dzisiejszych czasach nikt nie chce pracować w miejscu, w którym jakość i obieg powietrza nie jest najwyższej klasy. Wiadomo, że wentylacja wymaga regularnych przeglądów oraz konserwacji. Tutaj możecie poczytać na czym dokładnie polega taka usługa: https://brawent.pl/dezynfekcja-pomieszczen-poznan/. Kiedy zlecałam pierwsze czyszczenie wentylacji w firmie, ten artykuł bardzo mi pomógł.
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
Post autor: Aśka P. »
Jeżeli mogłabym zdecydować wybrać miasto, w którym rozpoczęłabym prowadzenie swojej działalności, ponownie wybrałabym Warszawę. To miasto pełne takich możliwości, o jakich na start ciężko pomyśleć będąc w małej miejscowości. Wynajem biura na przykład https://www.vertigoproperty.pl/oferta/biura-mokotow/ na terenie Mokotowa to jest taka szansa dla początkujących firm, że nie wyobrażam sobie lepszych możliwości. Pełna wygoda, świetna lokalizacja, niezwykły komfort pracy to właśnie tutaj
- orton50
- Posty: 434
- Rejestracja: 21 mar 2019, 17:18
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
Bez wątpienia niszczarki do papieru to podstawa jeśli chodzi o biuro. Bez nich ciężko jest podejmować jakiekolwiek decyzje i działać w tym temacie. Odpowiednie przygotowane ma tu szczególne znaczenie dlatego też wybór dopasowanego sprzętu jest niezwykle istotny. Polecam zatem https://papierowo.pl/niszczarki gdzie znajdziesz najlepsze i najbardziej dopasowane rozwiązania.
- Kasia36
- Posty: 54
- Rejestracja: 12 maja 2020, 14:53
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
Możliwe, że nie tylko to było problemem hałasu w biurze. Polecam firmę, która wykonuje pomiary hałasu i analizy akustyczne https://longar.com.pl/ofert/pomiary-hal ... styczne/84 mogą pomóc wam skutecznie wyciszyć biuro od hałasów z zewnątrz.lewis pisze: ↑11 sie 2020, 11:07 Biuro musi być dostosowane do potrzeb Twojej firmy. U mnie początkowo postawiliśmy na open space, ale to nie było dobre rozwiązanie. Zbyt duży hałas! Teraz zamontowaliśmy ażurowe ścianki i zrobiło się bardziej kameralnie. Polecam wam to rozwiązanie.
- Kasia36
- Posty: 54
- Rejestracja: 12 maja 2020, 14:53
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
Warto zapoznać się z artykułem https://pgng.pl/warunki-najmu-a-epidemia/ , w którym poruszane są kwestie zmiany warunków najmu lokali w czasie epidemii. Myślę, że dobrze jest znać te warunki zanim będziemy chcieli wynająć lokal.
- Xenia
- Posty: 107
- Rejestracja: 20 lip 2019, 15:15
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
Także się zastanawiałam nad wynajęciem jakiegoś pomieszczenia na biuro. Jednak równie dobrze mogę przecież kupić lub wynająć dobrej jakości pawilon od producenta Panel System https://panelsystem.pl/ . To nowoczesne i estetyczne obiekty z trwałej oraz lekkiej płyty warstwowej. Są zabezpieczone przed korozją i świetnie się prezentują.
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
Post autor: jksał »
Sprzęt do biura także warto wynająć. Najważniejsze to wiedzieć, skąd! Ja osobiście zaopatrywałem się bezpośrednio z oferty https://www.hicopy.gdansk.pl/ , gdyż całkowicie porwała mnie jakość ich usług. Od drukarek po kserokopiarki, jest w czym wybierać!
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
Post autor: ginamó »
Ostatnio do biura zamówiliśmy nagrzewnice, w związku z ogromnymi mrozami. Sprzęt tego typu udostępniają http://techog.pl/wynajem i to w kapitalnej jakości. Okazało się to doskonałym dodatkiem do naszych oczekiwań no i warunki pracy stały się znacznie przyjaźniejsze. Pomyśl nad tym wyborem!
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
Post autor: Mikoś »
W mojej opinii jeżeli będziecie na etapie poszukiwań ciekawych opcji dla siebie, jeśli chodzi o wybór dobrego biura do pracy to tutaj zdecydowanie mogę polecić Wam, żebyście zwrócili uwagę na ofertę przygotowaną przez https://www.tulubie.pl/ dla mnie to naprawdę super sprawa jeśli nie chcecie dużo wydawać i jednocześnie zależy Wam na dobrej lokalizacji i miejsca na spotkania z klientami. Mają biuro swietnie położone w samym centrum Warszawy, także przy home office dobrze jest czasami wyjść i spotkać się z innymi osobami i też znaleźć różne pomysły i spostrzeżenia.
Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy
Post autor: czosnekwrgł »
Najlepiej, aby było ono puste. A to dlatego, iż możecie wdrożyć tam wysokiej jakości sprzęt biurowy, wedlug wlasnego pomyslu. Po atrakcyjnej cenie zapewnili mi go https://cbs.gda.pl/oferta/niszczarki/ , takze i Tobie polecam skupic sie na tym aspekcie. Urzadzenia wykorzystujemy dzien w dzien w naszej firmie. Taka jakosc calkowicie sprostala moim wymaganiom, wiec skup sie na tym co i oni maja do zaoferowania. Perfekcyjna opcja, szczegolnie za taka cene.
Przejdź do
- Forum
- ↳ Praca
- ↳ Kariera
- ↳ Firma
- ↳ Szkolenia
- ↳ Marketing
- ↳ Finanse
- ↳ Technologie
- ↳ Zdrowie
- ↳ Zakłady pracy
- ↳ Własna działalność
- ↳ Polskie prawo i księgowość
- ↳ Oferty pracy zdalnej
- ↳ Zarabianie w internecie
- ↳ Praca za granicą
- ↳ Gowork.pl, czyli największy spam w sieci
- ↳ Finansowanie
- ↳ Start-upy
- ↳ Zakładam firmę
- ↳ Biznesplan
- ↳ Pozycjonowanie
- ↳ Google Ads
- ↳ Reklama banerowa
- ↳ ZUS
- ↳ Szukam wspólnika
- ↳ Porady
- ↳ Polecane strony
- ↳ Misz masz
- ↳ Opinie o firmach
- ↳ Ogłoszenia PRACA