Newsletter - warto?

Każda firma potrzebuje do funkcjonowania dobrego marketingu. Reklama, media społecznościowe, pozycjonowanie.
Awatar użytkownika
Jabberwocky
Posty: 1
Rejestracja: 10 sie 2020, 10:38
Kontakt:

Newsletter - warto?

Post autor: Jabberwocky »

Cześć,

czy ktoś z Was może się wypowiedzieć na temat newslettera? Mamy stronę firmową (sklep), mamy też bloga firmowego gdzie staramy się na bieżąco aktualizować treści i pisać artykuły tematyczne. Czy warto zainwestować w newslettery? Mamy legalnie zdobyte dane osobowe od klientów naszego sklepu i abaza emailowa uzbierała się całkiem spora. Czy warto prowadzić w ten sposób regularny mailing? Jakie treści byłyby najwłaściwsze?
Awatar użytkownika
olimpka
Posty: 176
Rejestracja: 20 kwie 2019, 12:09

Re: Newsletter - warto?

Post autor: olimpka »

Ogólnie jeśli chcecie prowadzić skuteczne działania marketingowe to na pewno warto rozwijać się i poszerzać swoją wiedzę. Na http://marketing.media.pl/ jest bardzo duża dawka informacji i ja polecam korzystać - mnie i mojej firmie to dużo dało
Awatar użytkownika
ohmon
Posty: 146
Rejestracja: 11 mar 2019, 11:41

Re: Newsletter - warto?

Post autor: ohmon »

ciężko stwierdzic tak naprawę, bo nie jestem specjalistką od reklamy. jednak pytanie jakie pierwsze powinnaś sobie zadać to co chcesz osiągnąć? bo tu http://adrenalinemd.pl/ czytałam, że dobór narzędzi marketingowych właśnie jest uzależniony od celu i nie ma reklamy uniwersalnej. jeśli nie masz pewności czy Twój wybór jest dobry to zgłoś się po pomoc do agencji marketingowej
Awatar użytkownika
etam
Posty: 25
Rejestracja: 05 wrz 2020, 19:03

Re: Newsletter - warto?

Post autor: etam »

Myślę, że warto. My wysyłamy dwa rodzaje newsletterów - sprzedażowy (na przykład z informacją o promocji) i edukacyjny. W edukacyjnym zamieszczamy na przykład artykuły z bloga. Jak fajnie zagrzasz z tytułami, to sensowny ruch da się z tego zrobić.
Graszka7

Re: Newsletter - warto?

Post autor: Graszka7 »

Optymalizacja kampanii mailingowych to klucz do sukcesu w marketingu internetowym. Precyzyjne targetowanie i atrakcyjna treść to tylko niektóre z elementów, które mogą zwiększyć efektywność mailingu. Sprawdzone metody i najnowsze trendy w tej dziedzinie można znaleźć na https://promailing.pl/
ODPOWIEDZ